  • Data: 2006-07-01 06:17:30
    Temat: zamowiony towar-prosze o POMOC
    Od: "Hurtownik" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jestem przedsiebiorca dzialajacym w ramach spolki z o.o. Prowadze hurtownie
    farb i lakierow. Konsument zamowil u mnie 100l farby wartej ok. 3 tys zl.
    faba miala byc sporzadzona przez inna firme. Zaliczki nie wzialem. Po
    realizacji zamowienia w umowionym terminie oswiadczyl, iz farby nie zakupi,
    natomiast uczynil to u konkurnecji. Obecnie farba stoi bez szans na jej
    sprzedaz komukolwiek. Jak moge sadownie dochodzic swych praw? Czy wobec
    miernych srodkow dowodowych, ktore posiadam (zeznania pracownikow, zamowienie
    przeslane do innej firmy, zamowiona i sporzadzona farba), jest szansa na
    wygranie procesu? Moze jakies zapadle orzeczenia w zblizonych stanem
    faktycznym sprawach? Z gory dziekuje za wszelka rade.