    From: "Adam S." <d...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: zamówienie przez internet
    Date: Wed, 4 Apr 2007 20:02:35 +0200

    W listopadzie 2005 zamówiłem wykonanie zdjęc przez internet . System
    wykazywał jakiś bład (nie pamiętam jaki ) w kazdym razie zlecenie nie
    zostało wykonane i złożyłem nowe . Pod koniec lutego br przyszedł mail że
    pierwsze zlecenie zostało zrealizowane (teraz). Zlekceważyłem. Teraz
    dostałem kolejnego maila

    "Przypominamy, że Twoje zamówienie xxxxxx złożone dnia 2005-11-18 19:44:11
    wciąż oczekuje na odbiór w salonie XXXXXXXXXX.
    Jednocześnie chcielibyśmy przestrzec, że zgodnie z Art 10 ust 3 pkt 4,
    ustawy z dnia 2 marca 2000 r. "o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o
    odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" NIE
    przysługuje Ci prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość gdyż
    wykonany dla Ciebie gadżet jest ściśle związane z Twoją osobą i nie może
    zostać sprzedany innym klientom.
    Pozdrawiamy"

    Kwota zlecenie nie przekracza 150 zł .
    Wydaje mi sie ze realizacje zlecenia po 15 miesiacach to lekka przesada . Na
    co mogę się powołać jeśli będę to wyjaśniał ?
    Art 12 wspomnianej ustawy niby wspomina 30 dniowy termin wykonania usługi
    natomiast dla mnie nie wynika z niego wprost wygasniecie umowy

    Regulamin usługi stwierdza tylko że .
    Wszystkie zlecenia wykonywane są z najwyższą starannością i w odpowiednim,
    możliwie najkrótszym terminie

    pozdrawiam
    Adam