  • Data: 2003-11-05 20:38:39
    Temat: zaleganie z wynagrodzeniem
    Od: "hamon" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam
    to dla mnie bardzo ważne,a nie znalazłam podobnej odpowiedzi

    czy jeśli pracodawca prawie 3 tygodnie spózniał się z wypłatą wynagrodzenia,
    a na pytania kiedy je otrzymam odpowiadał
    "jutro","pojutrze",itp...,(sytuacja powtarzala się od miesięcy),to czy
    miałem prawo złożyć wypowiedzenie ze skutkiem natychmiastowym(art.55 KP)?

    czy ze strony pracodawcy było to ,,ciężkie naruszenie obowiązków
    pracowniczych"?
    w miarę możliwości proszę o jakiś przykład konkretnej sprawy,artykuły,
    paragrafy,itp...

    jeśli ktoś chciałby odp.mi bezpośrednio to podaję swoj e-mail:
    h...@w...pl

    bardzo dziękuję za każda odpowiedz