  • 1. Data: 2003-07-08 18:17:24
    Temat: zakupy w hipermarkecie
    Od: "dani" <d...@p...onet.pl>

    Witam

    Mam pytanie związane z prawem wglądu do rachunków sklepowych.
    Sytuacja wygląda tak:
    Ktoś dokonał zakupów w hipermarkecie. Mam uzasadnione powody aby sądzić, że
    nieprawdziwie rozliczył się z powierzonych poieniędzy. Niestety nie jest w
    stanie przedstawić rachunków. Czy mogę udać się do sklepu i poprosić o
    udostępnienie listy transakcji z danego dnia. Wiem, że kasy fiskalne
    rejestrują tego typu rzeczy. Tylko czy mam podstawę aby ubiegać się o taką
    informację?

    Dziękuję za pomoc
    Piotr

  • 2. Data: 2003-07-08 22:48:20
    Temat: Re: zakupy w hipermarkecie
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Napisz jaśniej, o co Ci chodzi. Bo jeśli o to, by znaleźć tę konkretną
    transakcję wśród kilku milionów zrealizowanych tego dnia, to choćby Ci
    pozwolili szukać (w co osobiście wątpię), to i tak nie znajdziesz.

  • 3. Data: 2003-07-10 20:17:50
    Od: "dani" <d...@p...onet.pl>

    Właśnie chciałbym znaleźć jedną transakcję. Myślę, że dam radę ją znaleźć bo
    znam mniej więcej godzinę zakupu i kupiony towar. Nie znam jedynie jego
    prawdziwej ilości.