  • 1. Data: 2005-10-03 17:58:31
    Temat: zakup za granica i VAT
    Od: "noone" <n...@n...org>

    Witam !
    Jak to teraz jest z zakupem czegos za granica i sprowadzeniem do Polski i
    VATem ?
    Jeszcze nie tak dawno mozna bylo zadac zwrotu VAT w kraju w ktorym sie cos
    kupilo i teoretycznie trzeba bylo zaplacic VAT w Polsce. Moze ktos mi
    powiedziec jak jest teraz ?

    pozdrawiam
    noone

    ps. Pisalbym na pl.soc.prawo.podatki, gdyby na tym serwerze, z ktorego
    kozystam byla ta grupa.

  • 2. Data: 2005-10-03 18:13:58
    Temat: Re: zakup za granica i VAT
    Od: "vertret" <vertret@@@op.pl>

    Użytkownik "noone" <n...@n...org> napisał w wiadomości
    om...
> [...]
    > Jeszcze nie tak dawno mozna bylo zadac zwrotu VAT w kraju w ktorym sie cos
    > kupilo i teoretycznie trzeba bylo zaplacic VAT w Polsce. Moze ktos mi

    A w jakim konkretnie kraju chcesz kupić?

    vertret

  • 3. Data: 2005-10-03 18:47:12
    Od: "noone" <n...@n...org>

    > A w jakim konkretnie kraju chcesz kupić?

    W sumie trzeba mi bylo uzupelnic ta informacje w poscie wczesniej. Ogolnie
    to EU, a konkretnie to UK.

    pozdrawiam
    noone

  • 4. Data: 2005-10-03 20:04:47
    Od: "vertret" <vertret@@@op.pl>

    Użytkownik "noone" <n...@n...org> napisał w wiadomości
    om...

    > W sumie trzeba mi bylo uzupelnic ta informacje w poscie wczesniej. Ogolnie
    > to EU, a konkretnie to UK.

    W UE nie ma granic celnych wiec jako prywatna osoba kupisz tak samo jak w
    Polsce.
    Jak masz firme (spółka lub DG) z europejskim NIPem to kupujesz bez ichniego
    Vatu i rozliczasz go w Polsce.

    vertret