    From: "Maciek C" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: zakup palma na firmę a późniejsza odsprzedaż... gwarancja?
    Date: Sat, 5 Jul 2008 00:12:06 +0200

    Witam, mam pytanie... Jakiś czas temu kupiłem palmtopa na firmę, oczywiście
    poszło to w koszty... Teraz zakupiłem inne urządzenie zastępujące to poprzednie,
    rónież na firmę i chciałbym odsprzedać to które kupiłem wczesniej innej
    osobie... Wiadomo, sprzedaję, wystawiam FV, ale co z gwarancją? Gwarancja jest
    uznawana tylko z dowodem zakupu... Urządzenie zakupiłem w jednej z
    ogólnopolskich sieci sklepów, ale raczej oryginału FV na którą kupiłem
    urządzenie nie mogę za bardzo dać osobie która ode mnie kupi palma... jak
    rozwiązać takie coś, aby osoba która kupiła ode mnie miała nadal gwarancję,
    która teoretyczne się należy jeszcze przez kilka miesięcy?

    Maciej C