  • 1. Data: 2004-11-10 11:56:00
    Temat: zakup mieszkania z lokatorami bez/z umowa najmu
    Od: i...@o...pl (iwan)

    Kupuje mieszkanie w którym jako lokator mieszka w jego czesci rodzina
    (dwie
    osoby bezrobotne + 3 dzieci). Panstwo Ci z z obecnym wlascicielem maja
    podpisana
    Umowe najmu, ktora obowiazywala od 1998-1999 roku. Od tego czasu
    mieszkaja bez
    przedluzenia tej Umowy. Dodatkowo nie posiadaja tejze Umowy(wyrzucili
    kiedys tam
    do kosza. Moje pytanie: kupujac te mieszkanie bede mogl narzucic nowa
    Umowe najmu? Czy bede mogl zarzucic nie uzasadnione zajmowanie
    lokalu(skoro Umowa wygasla w 1999 roku i nie byla przedluzana a w 2001
    roku weszla nowela Ustawy o najmie lokali)? Jak mam postepowac w tej
    sytucji skoro chce sie wprowadzic do calego mieszkania ? Dzieki z gory
    za pomoc w sprawie.

    pozdrawiam