  • Data: 2005-06-22 20:18:49
    Temat: zakladanie KW
    Od: "eronus" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Jestem w kropce. Podpisalam umowe przedwstepna na kupno mieszkania spoldzielczo
    wlasnosciowego bez KW. Dowiedzialam sie, ze kredyt ma byc uruchomiony po
    podpisaniu aktu notarialnego i po przyniesieniu potwierdzenia, ze zlozylam
    wniosek o zalozenie KW. Zeby zalozyc ta KW musze dysponowac wypisem z rejestru
    gruntow. Wypis moge dostac wtedy, gdy przedstawie dokument zaswiadczajacy, ze
    jestem wlascicielem mieszkania - czyli po podpisaniu aktu notarialnego. Na wypis
    czeka sie 7 dni. A w akcie notarialnym bede miala zapis, ze bank musi uruchomic
    srodki max do 3 dni. Jak moge dostac ten przeklety wypis? Spoldzielnia
    oczywiscie nie chce ze mna rozmawiac, bo nie jestem jeszcze czlonkiem....
    Slyszalam ze notariusz moze za mnie zlozyc taki wniosek i gdy jest taki zapis w
    akcie notarialnym to bank od razu uruchamia kredyt. Ale notariusz podbno kasuje
    mnie za ta przyjemnosc okolo 1000 zl...
    Rece opadaja. Prosze o pomoc, jak dostac juz teraz wypis z rejestru gruntu
    (wniosek kredytowy jest jeszcze rozpatrywany)

    pozdrawiam

    eronus