  • 11. Data: 2005-09-05 10:15:51
    Temat: Re: zakaz fotografowania
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Ajgor" <...@...l> napisał w wiadomości
    news:dfgvj4$sck$1@news.dialog.net.pl...

    > Ja mam nowego Canona. Nie ma na nim sladu uzywania. Lezy we
    wszystkich
    > sklepach bo jest bardzo popularnym modelem.
    > A jak bym chcial nim robic fotki z hipermarkecie - jak bym pozniej
    > udowodnil, ze przynioslem go ze soba?

    Zrób przed wejściem zdjęcie na zewnątrz hipermarketu. Zresztą, niech
    oni znajdą kartę gwarancyjna do Twojego numeru fabrycznego.

    A to jest zakazane?

  • 12. Data: 2005-09-05 11:08:46
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <dfgvj4$sck$1@news.dialog.net.pl>, "Ajgor" <...@...l> wrote:

> [...]
    > A jak bym chcial nim robic fotki z hipermarkecie - jak bym pozniej
    > udowodnil, ze przynioslem go ze soba? Chyba ze mial bym ze soba gwarancje z

    Opowiadasz androny.
    Nigdy nie wnosiles niczego do supermarketu?
    Przeciez przy wejsciu wystarczy takie rzeczy zglosic... CZasem
    faktycznie chca, zeby zostawic na przechowanie...

    TA

  • 13. Data: 2005-09-05 13:18:14
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Ajgor wrote:

    > A jak bym chcial nim robic fotki z hipermarkecie - jak bym pozniej
    > udowodnil, ze przynioslem go ze soba? Chyba ze mial bym ze soba gwarancje z

    To oni by musieli udowodnić, że go ze sobą NIE przyniosłeś.

    > numerem seryjnym. Wtedy to jest mozliwe. Ale pewnie i tak sie przyczepia o
    > szpiegostwo gospodarcze :)

    ROTFL

    > Aniu. Komorka mozna fotki robic. Ale ile one sa warte? Jakosc do niczego.

    Ale komórki czasem w sklepach też mają na półkach.

    Rozumując jak dotychczas powinieneś nosić ze sobą fakturę.

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 14. Data: 2005-09-05 14:07:40
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    napisał w wiadomości news:dfhgij$f5h$1@opal.futuro.pl...

    > Rozumując jak dotychczas powinieneś nosić ze sobą fakturę.

    I to nie jedną. Bielizna, ubranie, komórka, okulary, portfel, .... a i
    plecak na to wszystko :-)

  • 15. Data: 2005-09-05 18:51:39
    Od: "Ajgor" <...@...l>

    Użytkownik napisał w wiadomości news:Titus_Atomicus-

    > Opowiadasz androny.
    > Nigdy nie wnosiles niczego do supermarketu?
    > Przeciez przy wejsciu wystarczy takie rzeczy zglosic... CZasem
    > faktycznie chca, zeby zostawic na przechowanie...

    Wnosilem nie raz. Roznie to zalatwiaja. W jednym daja Ci nalepke i wtedy nie
    ma problema. A w innym (Na przyklad w Auchan) wsadzili mi towar kupiony w
    innym sklepie do foliowej torby i ja zgrzali :)

  • 16. Data: 2005-09-05 18:52:59
    Od: "Ajgor" <...@...l>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości

    > ROTFL

    To byl oczywiscie zart :)

    > Ale komórki czasem w sklepach też mają na półkach.

    Gdzie? Ja nie widzialem. W hipermarketach? Bo o nich mowa, prawda?

  • 17. Data: 2005-09-05 19:02:19
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Ajgor wrote:

    > Gdzie? Ja nie widzialem. W hipermarketach? Bo o nich mowa, prawda?

    To się słabo rozglądałeś. Albo do 'hipermarketów' zaliczasz także MarkPol ;)

  • 18. Data: 2005-09-06 12:15:17
    Od: "Ajgor" <...@...l>

    > To się słabo rozglądałeś. Albo do 'hipermarketów' zaliczasz także MarkPol
    ;)

    Mam pod reka kilka. Auchan, Real, Carrefour, Lidl, Kaufland i kilka innych.
    Wszystkie to sa straszne tandeciarnie. Oprocz niektorych artykulow
    spozywczych (takich, ktore nie traca za szybko daty waznosci) nic tam sie
    nie nadaje do kupienia moim zdaniem. Watpie czy jakis producent komorek
    zgodzil by sie na wstawienie tam swoich produktow bo to by chyba obnizylo
    jego opinie :) Zreszta w zadnym komorek nie widzialem
    Ale w koncu to nie topic o tym, prawda?:)

  • 19. Data: 2005-09-06 18:39:25
    Od: Kocureq <a...@...stopce.pl>

    Ajgor napisał(a):
    > nie nadaje do kupienia moim zdaniem. Watpie czy jakis producent komorek
    > zgodzil by sie na wstawienie tam swoich produktow bo to by chyba obnizylo
    > jego opinie :) Zreszta w zadnym komorek nie widzialem

    Dziewczyna kupila w Carrefourze Nokie 1100 nowke w promocji za 200 zł :)

    =^;^= [ [xywa][małpa][xywa].com ] =^;^=
    / | [ GG# 1365999 ICQ# 31547220 ] | \

  • 20. Data: 2005-09-06 18:48:14
    Od: "Ajgor" <...@...l>

    Użytkownik "Kocureq" <a...@...stopce.pl> napisał w wiadomości

    > Dziewczyna kupila w Carrefourze Nokie 1100 nowke w promocji za 200 zł :)

    Ale kupila ja w samym carrefourze? Czy gdzies na pasazu handlowym? W
    hipermarketach na pasazach sa sklepiki z takimi rzczami. Ale czy komorka
    lezala bezposrednio w markecie na polce?