    From: "Ola Mycha" <m...@n...spam>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: zajecie wynagrodzenia
    Date: Fri, 10 Jan 2003 14:03:49 +0100

    Witam,
    bardzo prosze o pomoc, poniewaz nie wiem jak rozwiazac pewien problem.
    Przypuscmy, ze zatrudniam pracownika. Dostalam pismo od komornika sadowego
    dotyczace zajecia wynagrodzenia za prace z tytulu egzekucji swiadczen
    alimentacyjnych. Zaleglosc jest bardzo duza kwota. Moj pracownik oplacal
    alimenty, ale nie poprzez konto komornika, tylko bezposrednio na konto ZUSu.
    Miesieczna kwota alimentow to 1000zl, natomiast pracownik placil 100-200zl
    miesiecznie. Zarabia on 760brutto na miesiac. I teraz nie wiem, co mam
    odpisac komornikowi. Komornik twierdzi, ze moj pracownik od 1999 roku nie
    wplacil nic. Ale pracownik ma dowody wplaty. No i czy zarabiajac 760zl
    brutto mozna zajac jego wynagrodzenia? dodam, ze co miesiac wyplacam mu
    rozniez diete.

    Dziekuje z gory za wszelkie rady.