  • 1. Data: 2002-09-26 12:28:16
    Temat: zadanie doplaty z TU ALLIAZ
    Od: "Wojtek Borowski" <w...@m...com>

    Witam!
    Dostalem takie pisemko:
    "informujemy, ze skladka za ubezpieczenie pana samochodu zostala naliczona
    nieprawidlowo, prosimy o doplate 760 PLN.
    jednoczesnie informujemy, iz nie uiszczenie ww. kwoty w przypadku
    zaistnienia szkody powoduje pomniejszenie wyplaty odszkodowania ze strony
    T.U. ALLIANZ POLSKA S.A."

    1. Czy moga po uplywie 3 mcy żadac doplaty do zawartej umowy?
    2. Czy jesli nie doplace to rzeczywiscie moga pomniejszyc wartosc
    ewentualnego odszkodowania?
    3. Czy nie powinni odpowiadac za wlasne bledne wyliczenia? Wszak zmiana
    kwoty razaco zmnienia warunki umowy i pozbawia mnie prawa wyboru

    Poniewaz kwestie prawne nie sa moja mocna strona, Bardzo prosze o sugestie
    co powinienem zrobic.
    Pozdrawiam
    Wojtek