  • Data: 2007-08-08 11:07:40
    Temat: za TVN
    Od: "Pietrej" <o...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zarzuty utrwalania i posiadania treści pornograficznych z udziałem dzieci
    postawiła 57-latkowi sopocka prokuratura. Grozi mu 10 lat więzienia.
    57-letniego mieszkańca Gdyni zatrzymano na molo w Sopocie, kiedy filmował
    nagie maluchy bawiące się na plaży. O dziwnym zachowaniu mężczyzny policję
    powiadomili turyści.

    Jak poinformował w środę Tomasz Kamiński z sopockiej policji, prokuratura
    postawiła Zbigniewowi R. zarzuty utrwalania i posiadania treści
    pornograficznych z udziałem dzieci. Wystąpiła również o aresztowanie
    mężczyzny. Jeszcze w środę sąd może wydać decyzję w tej sprawie.

    Postawienie zarzutów było możliwe, bowiem seksuolog, który obejrzał kilka z
    ponad 400 kaset wideo znalezionych w mieszkaniu gdynianina stwierdził, że na
    niektórych z nich znajdują się treści pornograficzne.