  • 1. Data: 2002-08-16 12:19:26
    Temat: wyzysk
    Od: "Ania O-Z" <a...@p...onet.pl>

    Co robić w sytuacji gdy firma ( b. znana )wyzyskuje swoich pracowników w ten
    sposób , że pracują w soboty i w niedziele nie otrzymując za swoją pracę
    wynagrodzenia. Przy tym wiadomo , że żaden z pracowników nic nie powie w
    obawie przed narażeniem się szefowi.
    Uważam , że to skandal i bezprawie zwłaszcza , że jest to b. bogata firma
    ( nie będę wymieniać nazwy , bo nie chcę jej zrobić antyreklamy ).
    Zbulwersowana

  • 2. Data: 2002-08-16 12:41:44
    Temat: Re: wyzysk
    Od: Marcin <stern@im_Himmel.de>

    Ania O-Z wrote:

> [...]
    > Uważam , że to skandal i bezprawie zwłaszcza , że jest to b. bogata firma
    > ( nie będę wymieniać nazwy , bo nie chcę jej zrobić antyreklamy ).

    aha, czyli co zrobić komuś, kto jest be, ale o kim nikt nie powie złego
    słowa i Ty też nie, bo nie chcesz, żeby źle się poczuli.

    Moim zdaniem należy im dać nagrodę, za wyszkolenie najbardziej lojalnych
    i posłusznych klientów/pracowników na świecie.

    a jeśli już pracownicy zdobędą się na odwagę - poszukają innej pracy,
    mogą pozwać firmę o zaległe wynagrodzenie
    (chyba, że tez nie chcą jej robić antyreklamy)
    --
    OE, IE RULEZ!!!
    Niech żyje i trwa

  • 3. Data: 2002-08-16 12:47:54
    Od: "Lechu" <...@...w.w>

    Popros stoczniowcow o pomoc

    ......zlosliwy

  • 4. Data: 2002-08-16 13:21:08
    Od: "Evian" <m...@c...pl>

    "Lechu" <...@...w.w> wrote in message news:ajis4s$9bv$1@news.tpi.pl...
    > Popros stoczniowcow o pomoc
    >
    > ......zlosliwy

    To Ci sie udało

    .....rozbawiona

  • 5. Data: 2002-08-16 19:03:53
    Od: Marcyś <m...@N...pl>

> [...]
    > Uważam , że to skandal i bezprawie zwłaszcza , że jest to b. bogata firma
    > ( nie będę wymieniać nazwy , bo nie chcę jej zrobić antyreklamy ).

    Czy praca w tej firmie jest obowiązkowa,
    a pracownicy są z poboru ?

  • 6. Data: 2002-08-19 13:44:19
    Od: "Michal Kukula" <m...@a...net.pl>

    > Co robić w sytuacji gdy firma ( b. znana )wyzyskuje swoich pracowników w
    ten
    > sposób , że pracują w soboty i w niedziele nie otrzymując za swoją pracę
    > wynagrodzenia.

    Zalozyc Zwiazek Zawodowy?

    Michal