  • 1. Data: 2004-11-08 21:04:42
    Temat: wywlaszczenie ... -koszta sadowe
    Od: "Marek " <m...@g...pl>

    Witam

    Mam taka dosc skomplikowana sytuacje
    Ostatnio moja mama dostala wezwanie do sadu w sprawie wywlaszczenia.
    Otoz po swojej babci zostal spadek w postaci czesci starego domku w ktorym
    przez wiele lat mieszka siostra mojej babci itd... I ci co tam mieszkaja
    przez te wiele lat teraz dali sprawe do sadu o wywlaszczenie.
    W sumie to dluga historia ale chodzi o to ze ta rozprawa zaczela nas martwic.
    Prosze mi powiedziec czy w takich rozprawach koszty sadowe ponosi strona
    przegrywajaca czy strona ktora zawiazuje sprawe w sadzie?

    Pozdrawiam i prosze o pomoc
    Mysle ze bede mial jeszcze pare pytan

  • 2. Data: 2004-11-08 21:50:34
    Temat: Re: wywlaszczenie ... -koszta sadowe
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Mon, 8 Nov 2004 21:04:42 +0000 (UTC), Marek naskrobał(a):

> [...]
    > przez wiele lat mieszka siostra mojej babci itd... I ci co tam mieszkaja
    > przez te wiele lat teraz dali sprawe do sadu o wywlaszczenie.

    z mocy prawa to niemożliwe.
    art 113 p1 ugn
    "Nieruchomość może być wywłaszczona tylko na rzecz Skarbu Państwa albo na
    rzecz jednostki samorządu terytorialnego"

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 3. Data: 2004-11-09 06:13:00
    Temat: zasiedzenie ... -koszta sadowe
    Od: "Marek " <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > z mocy prawa to niemożliwe.
    > art 113 p1 ugn
    > "Nieruchomość może być wywłaszczona tylko na rzecz Skarbu Państwa albo na
    > rzecz jednostki samorządu terytorialnego"

    Przepraszam za pomylke mialo byc nie wywlaszczenie ale zasiedzenie
    W sadzie bedzie rozprawa o zasiedzenie tego budynku w ktorym mieszkali