  • 1. Data: 2004-09-12 20:15:13
    Temat: wysiadanie z samochodu
    Od: "obar2" <o...@p...onet.pl>

    Czy jesli policjant zatrzyma mnie a ja po zatrzymaniu wysiade zanim mi on
    karze to popelniam wykroczenie ?
    Ciekawe !

  • 2. Data: 2004-09-12 20:21:36
    Temat: Re: wysiadanie z samochodu
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "obar2" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Czy jesli policjant zatrzyma mnie a ja po zatrzymaniu wysiade zanim mi on
    > karze to popelniam wykroczenie ?

    No jesli ma karac, to pewnie, ze lepiej wysiasc (tak dla bezpieczenstwa) :)

    > Ciekawe !

    Nio, i to bardzo.

    Pozdrawiam
    SDD

    --
    Wirtualna kancelaria korepetytorska i konsultacyjna
    Korepetycje i konsultacje przez telefon

  • 3. Data: 2004-09-12 20:29:03
    Od: "obar2" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "obar2" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > No jesli ma karac, to pewnie, ze lepiej wysiasc (tak dla bezpieczenstwa)
    :)

    > Nio, i to bardzo.
    >
    > Pozdrawiam
    > SDD

    "karze" w sensie powie :) abym wysiadl

  • 4. Data: 2004-09-12 20:29:28
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > Czy jesli policjant zatrzyma mnie a ja po zatrzymaniu wysiade zanim mi on
    > karze to popelniam wykroczenie ?

    Nie. Ale moze cie zastrzelic bo uzna, ze zagrazasz jego zyciu.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 5. Data: 2004-09-12 20:32:35
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > "karze" w sensie powie :) abym wysiadl

    a moze "każe" jednak?

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 6. Data: 2004-09-12 21:27:29
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <k...@n...op.pl> napisał w wiadomości

    > Nie. Ale moze cie zastrzelic bo uzna, ze zagrazasz jego zyciu.

    Dokładnie.

  • 7. Data: 2004-09-12 21:46:36
    Od: "Marcin" <m...@b...maila.pl>

    Użytkownik "obar2" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Czy jesli policjant zatrzyma mnie a ja po zatrzymaniu wysiade zanim mi on
    > karze to popelniam wykroczenie ?

    Lamiesz w ten sposob kodeks drogowy wiec wedlug mnie popelniasz wykroczenie.

    M.

  • 8. Data: 2004-09-13 07:56:14
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Dokładnie.

    ale z drugiej strony to kurwicy dostaje kiedy w srodku zimy gdzie na
    zewnatrz jest 0 stopni Ty tylko lekko
    uchylasz szybke :) i jak tu wszystkich zadowolic :)

    P.

  • 9. Data: 2004-09-13 19:26:11
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości

    > ale z drugiej strony to kurwicy dostaje kiedy w srodku zimy gdzie na
    > zewnatrz jest 0 stopni Ty tylko lekko
    > uchylasz szybke :) i jak tu wszystkich zadowolic :)

    Tak naprawdę, to wiele zależy od okoliczności. Ale przepis nakazuje nie
    wysiada, więc wypada poczekać. W 99% jak wysiądziesz, to się nic nie stanie.
    Ba podejrzewam, ze w 99,9999%. Ale czasem adrenalina policjantowi podskoczy,
    zwłaszcza, jak się robi blokadę po jakimś poważnym zdarzeniu. Uszanujmy to.