  • Data: 2006-07-21 10:47:58
    Temat: wyrok i co dalej?
    Od: "severin" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Po apelacji wyroku Sądu Rejonowego dzisiaj zapadł wyrok w Sądzie
    Apelacyjnym. Warunkowe umorzenie postępowania karnego oraz zakaz prowadzenia
    pojazdów na okres 1 roku. W związku z całą sprawa, która na szczęście juz
    jest za mną i dostałem niezłą nauczkę, a właściwie porządnego kopa na całe
    życie, mam kilka pytań:
    1. Kiedy wyrok się uprawomocni i czy zostanę o tym powiadomiony?
    2. Kiedy i gdzie mam zapłacić karę grzywny w wysokości 150zł + koszty sądowe
    (grzywna zasądzona przez Sąd I Instancji)
    3. Prawo jazdy zostało zatrzymane w momencie zatrzymania przez Policje tj. 5
    stycznia 2006, czy okres 1 roku biegnie właśnie od tej daty?
    4. Czy będę musiał ponownie zdawać egzamin na prawo jazdy?