  • 1. Data: 2005-06-14 15:38:53
    Temat: wyrok SN I CK 599/03 - wielka prosba
    Od: "Kacper" <k...@p...usunto.onet.pl>

    Witam,
    mam wielka prosbe: moze ma ktos aktualnego lexa i moglby przeslac mi (lub
    opublikowac na grupie) wyrok SN z 16 kwietna 2004 roku I Ck 599/03 dot.
    gwarancji ??

    z gory dziekuje
    Kacper

    ps. albo moze wie, gdzie jest w calosci (wiec z uzasadnieniem) opublikowany
    w internecie....

  • 2. Data: 2005-06-14 15:59:18
    Temat: Re: wyrok SN I CK 599/03 - wielka prosba
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Kacper napisał(a):

    > ps. albo moze wie, gdzie jest w calosci (wiec z uzasadnieniem) opublikowany
    > w internecie....

    Poszło na priv.

    --
    |______ Stasio Podróżnik