  • Data: 2006-01-03 17:39:26
    Temat: wypowiedzenie umowy najmu lokalu mieszkalnego
    Od: "lajon74" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam grupowiczow

    wynajalem mieszkanie (ja jestem najemca) w umowie najmu lokalu mieszkalnego mam
    nastepujacy zapis
    1. Strony zawieraja umowe na okres 2 lat, poczawszy od dnia 1 sierpnia 2005r.
    2. Strony moga wypowiedziec umowe z zachowaniem jednomiesiecznego okresu
    wypowiedzenia ze skutkiem na koniec miesiąca kalendarzowego.

    czy na podstawie zapisu w pkt 1 wynajmujacy moze zadac ode mnie dodatkowej
    oplaty, kary za wypowiedzenie umowy przed uplywem dwoch lat ?

    dziekuje za informacje
    lajon74