  • 1. Data: 2006-09-17 03:20:24
    Temat: wyok SN
    Od: luty<h...@o...pl>

    Pilnie szukam wyroku SN z dnia 13,9,1988r,sygn,IPRN 30/88 ,który rozstrzyga
    prawo do odprawy emerytalnej.Aby uściślić to czego szukam wklejam część
    artykułu z Twojej Firmy: Prawo do odprawy emerytalnej przysługuje również
    pracownikowi , który pomimo ustalonego uprawnienia do emerytury lub renty
    podejmuje zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy. Jeżeli wskutek
    ponownego podjęcia zatrudnienia pracownik nabędzie wszelkich praw wynikające
    ze stosunku pracy , automatycznie zgodnie z przepisami prawa ubezpieczeń
    społecznych oraz wyrokiem Sadu Najwyższego, nabędzie ponownie prawa do
    odprawy emerytalnej ( wyr. SN z 13.9.1988 r., J PRN 30/88, OSP 1991, Nr.3 , poz
    63) 0d 1.,o8.br.przechodzę na emeryturę .w 1993 r.otrzymałam świadczenie
    rentowe i oczywiście odprawę.Jednakże wróciłam do pracy(zawieszając rentę)
    Przyjmując się ponownie do pracy nabyłam wszystkie prawa ,wynikające ze
    stosunku pracy.Szukany przeze mnie wyrok stanowi,iż prawo do odprawy
    emerytalnej przysługuje równikeż pracownikowi ,który pomimo ustalonego prawa
    do renty podejmuje zatrudnieniew pełnym wymiarze czasu pracy.konkludując
    powyższe uważam,że należy mi się odprawa emerytalna,ponieważ spełniłam
    warunki zawarte w swntencji wyroku

    -> http://usenet.pomocprawna.info