  • 1. Data: 2008-11-09 11:55:56
    Temat: wynajem mieszkania - usuniecie najemcow
    Od: Michal <r...@t...pl>

    Witajcie

    od 2 miesiecy wynajmuje mieszkanie. Osoby, ktorym je wynajalem okazaly
    sie hamami. Poza tym wywiazuja sie z umowy.
    Nie chce jednak aby te osoby dalej mieszkaly w moim mieszkaniui i chce
    je stamtad usunac.
    Umowa nie zawiera jednak puknktu o wszesniejszym jej rozwiazaniu na
    podstawie hamskiego zachowania najemcow.
    Najemcy nie sa zameldowani w mieszkaniu.

    czy jest jakis sposob na ich usuniecie?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2008-11-09 13:06:22
    Temat: Re: wynajem mieszkania - usuniecie najemcow
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Pewnie taki sam jak usuniecie chamów z Sejmu - gdy sami beda chcieli lub skonczy sie
    termin.
    JaC

    -----

  • 3. Data: 2008-11-09 13:33:57
    Od: ===Tomy=== <nic@z_tego.com>

    Dnia Sun, 09 Nov 2008 12:55:56 +0100, Michal napisał(a):

    > Umowa nie zawiera jednak puknktu o wszesniejszym jej rozwiazaniu na
    > podstawie hamskiego zachowania najemcow.

    Może byłoby łatwiej gdybyś podał powody wypowiedzenia jakie spisałeś w
    umowie. Miałem nie tak dawno podobny problem.

    --
    ===Tomy===

    Software is like sex:
    it's better, when it's free!

  • 4. Data: 2008-11-09 15:26:17
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Michal wrote:
> [...]
    > sie hamami. Poza tym wywiazuja sie z umowy.
    > Nie chce jednak aby te osoby dalej mieszkaly w moim mieszkaniui i chce
    To im umowę wypowiedz.

    > Umowa nie zawiera jednak puknktu o wszesniejszym jej rozwiazaniu na
    > podstawie hamskiego zachowania najemcow.

    No to po rybkach. Jak ktoś sobie napisał umowę bez możliwości
    wypowiedzenia to teraz ma.

    > Najemcy nie sa zameldowani w mieszkaniu.
    to ci się mandat kolego należy.

    > czy jest jakis sposob na ich usuniecie?

    poprosić?

  • 5. Data: 2008-11-09 18:01:58
    Od: Tomek Głowacki <t...@t...o2.pl-invalid>

    Michal pisze:

    > szkoda.
    > pozosaje wiec odplacanie chamstwem za chamstwo
    >
    > a czy chmskie zachawanie jest karalne?
    > bo moze w tym kierunku powinienem pojsc.

    Chamskie bo ci nie mówią dzień dobry, pierdzą i bekają w twojej
    obecności, albo maile w HTMLu do ciebie ślą i jeszcze z błędami
    ortograficznymi i uważasz to za "chamskie", czy np. niszczą twoją
    własność, obrazają cię, plują w twarz przy każdej wizycie, robią jakieś
    burdy w domu, który im wynajmujesz?

    Pojęcie "chamskie" jest dość szerokie, a tak, to chyba wróżek nie ma na
    tej grupie :)

    Pozdr,
    Tomek

  • 6. Data: 2008-11-09 18:25:58
    Od: Michal <r...@t...pl>

  • 7. Data: 2008-11-12 13:10:23
    Od: przypadek <p...@g...pl>

    On Nov 9, 12:55 pm, Michal <r...@t...pl> wrote:
    > Witajcie
    >
    > od 2 miesiecy wynajmuje mieszkanie. Osoby, ktorym je wynajalem okazaly
    > sie hamami.

    Hm. Nie wpuszczają cię do mieszkania? Wymienili zamki? Nie pozwalają
    oglądać chętnym na zakup? A może coś jeszcze bardziej bezczelnego?