  • Data: 2005-08-04 15:05:08
    Temat: wynajem mieszkania spółdzielczego lokatorskiego
    Od: " Tomasz " <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    Z pewnych względów muszę zawzrzeć z mamą, która ma prawo do mieszkania
    spółdzielczego lokatorskiego, umowę, że wynajmuje mi np. jeden pokój ze
    "swojego" mieszkania. Czy mógłby ktoś podać przykład takiej umowy ? Ma to być
    wynajem nieodpłatny.

    I takie pytanie bonusowe: Wydaje mi się to niewiarygodne, ale zapytam:
    Znajoma jest winna mojej żonie jakąś kwotę. Jest w ciąży na zwolnieniu
    lekarskim. Stwierdziła, że na razie nie ma z czego oddać bo ZUS przestał
    wypłacać świadczenia dla kobiet w ciąży. Czy to jest prawda (!) ? Czy w ogóle
    były ostatnio jakieś zmiany odnośnie wypłacania świadczeń dla kobiet w ciąży ?

    Tomasz.