  • 11. Data: 2003-12-10 16:42:31
    Temat: Re: wynajem
    Od: marcin <s...@s...friends.id.pl>

    Użytkownik asia napisał:

    > jest jakis paragraf na to zimno?

    paragrafu nie ma jest artykuł,
    682 kodeksu cywilnego

  • 12. Data: 2003-12-10 16:43:57
    Od: marcin <s...@s...friends.id.pl>

    Użytkownik joa napisał:

    > a w umowie było napisane , ze spory będzie roztrzygał sąd rejonowy,
    > ale nie było powołanie na żaden artykuł Kodeksu z tytułu czego sąd
    > miałby orzekać

    takie odwołanie nie jest potrzebne do tego, żeby sąd zastosował
    obowiązujące w tym zakresie przepisy, tj. ustawę o ochronie praw
    lokatorów i kodeks cywilny

    Myślisz, że jak napisze w umowie, że nie podlega ona prawu podatkowemu
    to już nie muszę płacić podatków???

    nie ma tak dobrze :-)

  • 13. Data: 2003-12-10 16:48:17
    Od: asia<j...@o...pl>

    Czyli podając sie na to zimno nie do wytrzymania może wyprowadzić
    się wcześniej niż za 3 m, w trakcie których pewnie by złapała zapalenie
    płuc.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 14. Data: 2003-12-10 16:50:38
    Od: asia<j...@o...pl>

    Oj nic nie znam się na tym. Dzięki za info, a Magda tym bardziej.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 15. Data: 2003-12-10 16:52:40
    Od: asia<j...@o...pl>

    Bo tamto akurat ona pisała :))))

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 16. Data: 2003-12-10 16:53:25
    Od: marcin <s...@s...friends.id.pl>

    Użytkownik asia napisał:

    > Czyli podając sie na to zimno nie do wytrzymania może wyprowadzić
    > się wcześniej niż za 3 m, w trakcie których pewnie by złapała zapalenie
    > płuc.

    jeśli naprawdę jest tak źle (tzn. jeśi nie chodzi o stan: "ale zimno,
    nie mogę chodzić w bikini"), to wystarczy jeśli napisze dla pana
    wypowiedzenie o treści:

    Wypowiedzenie

    Na podstawie art. 682 kodeksu cywilnego, wypowiadam umowę najmu z dnia
    .............. z dniem ............. <tutaj data wyprowadzki>.

    Informuję, że panujące w lokalu zimno zagraża bezpośrednio mojemu zdrowiu.

    Z poważaniem <albo bez>

    magda anonymous

  • 17. Data: 2003-12-10 16:59:44
    Od: "joanna chudzik" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    marcin <s...@s...friends.id.pl> napisał(a):

    > jeśli naprawdę jest tak źle (tzn. jeśi nie chodzi o stan: "ale zimno,
    > nie mogę chodzić w bikini"),

    dzieki, bo to nie żarty jest tak zimno ,że trzeba chodzić w kilku swetrach.
    Mówiła mi,że jak zepsuł sie piec to przez kilak dni nie było grzane i
    chodziła w rękawiczkach, czapce i siedział pod kołdra.

  • 18. Data: 2003-12-10 17:04:24
    Od: marcin <s...@s...friends.id.pl>

    Użytkownik joanna chudzik napisał:

    > dzieki, bo to nie żarty jest tak zimno ,że trzeba chodzić w kilku swetrach.
    > Mówiła mi,że jak zepsuł sie piec to przez kilak dni nie było grzane i
    > chodziła w rękawiczkach, czapce i siedział pod kołdra.

    no to ma problem z głowy

  • 19. Data: 2003-12-10 22:56:14
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net>

    In article <br7j3b$oba$2@atlantis.news.tpi.pl>, marcin wrote:
    > jeśli naprawdę jest tak źle (tzn. jeśi nie chodzi o stan: "ale zimno,
    > nie mogę chodzić w bikini"), to wystarczy jeśli napisze dla pana
    > wypowiedzenie o treści:
    >
    > Wypowiedzenie

    Ja bym przed wypowiedzeniem wezwał pisemnie właściciela do podniesienia
    temperatury w lokalu, choć jak jest i współlokatorka to są i niby
    świadkowie (zgaduje że właściciel został powiadomiony ustnie). Kolejna
    rzecz, to ciekawe jak ewentualnie będzie wyglądało dowodzenie, że były to
    warunki zagrażające zdrowiu, jeśli właściciel zdecyduje się ją pozwać.

    --
    Marcin

  • 20. Data: 2003-12-11 09:27:53
    Od: b <f...@f...onet.pl>

    Dnia 2003-12-10 15:55, Użytkownik asia napisał:

    > Czy ta umowa
    > ma jakieś znaczenie, zwłaszcza, że chce się teraz ona wyprowadzic bo
    > jest za drogo i za zimno.

    jeśli właściciel nie płaci od wynajmu mieszkania podatku to własciwie
    jestescie na wygranej pozycji. wystarczy go poprosić o wystawienie
    rachunku przy opłacie. jeśli będziecie się wyprowadzać to się po prostu
    zwija graty i już was nie ma... jeśli będzie wam groził to wystarczy, że
    spytacie się o owe rachunki bo potrzebujecie to do urzędu skarbowego...
    jeśli nie płaci podatku to się zamknie bo powinien sobie zdawać sprawę z
    kar jakie może zapłacić.

    b.