  • 1. Data: 2005-06-07 08:32:15
    Temat: wynajecie mieszkania
    Od: "Piotrek" <p...@i...pl>

    mam pytanko , czy po podpisaniu umowy najmu mieszkania i wplaceniu pieniedzy
    juz za 1 miesiac mozna od niej odstapic w jakims konkretnym terminie (np 7
    dni) i uzyskac zwrot wplaconych pieniedzy , jezeli jestem np niezadowolony z
    tego mieszkanka bo znalazly sie mankamenty ktorych nie bylo widac przy
    wstepnym ogladaniu. Jak to wyglada z punktu widzenia prawa

    pozdrowionka

  • 2. Data: 2005-06-07 20:27:27
    Temat: Re: wynajecie mieszkania
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <d83mbb$eor$1@nemesis.news.tpi.pl>, Piotrek wrote:
> [...]
    > tego mieszkanka bo znalazly sie mankamenty ktorych nie bylo widac przy
    > wstepnym ogladaniu. Jak to wyglada z punktu widzenia prawa

    KC Art. 682. Jeżeli wady najętego lokalu są tego rodzaju, że zagrażają
    zdrowiu najemcy lub jego domowników albo osób u niego zatrudnionych,
    najemca może wypowiedzieć najem bez zachowania terminów wypowiedzenia,
    chociażby w chwili zawarcia umowy wiedział o wadach.

    Ja jeśli nie, to caveat emptor.

    Renata