  • 1. Data: 2007-01-12 11:27:46
    Temat: wymówienie umowy na czas określony, pytanie
    Od: "nn" <x...@x...pl>

    Witam, jestem zatrudniony na czas określony czyli mam 2 tygodniowy okres
    wypowiedzenia, moje pytanie jest następujące czy można się zwolnić podczas
    zwolnienia lekarskiego?? Tzn załóżmy że mam zwolnienie od 1 do 31 stycznia,
    wymówienię złożę 3 styczni i czyod tego czasu będzie mi się normalnie liczył
    ten okres wypowiedzenia czy dopiero jak wrócę do pracy z chorobowego????

  • 2. Data: 2007-01-12 11:30:05
    Temat: Re:
    Od: _________________________________________________________ <.@.>

    nn napisał(a):
> [...]
    > ten okres wypowiedzenia czy dopiero jak wrócę do pracy z chorobowego????

    Tak tak to bardzo poważny problem tutaj znajduje sie rozwiazanie

    http://images.google.pl/images?svnum=10&hl=en&lr=&q=
    pedofil&btnG=Search

  • 3. Data: 2007-01-12 12:03:38
    Temat: Re: Re:
    Od: "nn" <x...@x...pl>

    Użytkownik "___________________________________________________
    ______" <.@.>
    napisał w wiadomości news:eo7rft$lel$2@news.wp.pl...
    > Tak tak to bardzo poważny problem tutaj znajduje sie rozwiazanie
    >
    > http://images.google.pl/images?svnum=10&hl=en&lr=&q=
    pedofil&btnG=Search

    Człowieku ty się lecz!! Żal mi ciebie!!

  • 4. Data: 2007-01-12 12:17:35
    Temat: Re: wymówienie umowy na czas określony, pytanie
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    nn napisał(a):

    > czy można się zwolnić podczas zwolnienia lekarskiego??

    Możesz. Art. 41 kp dotyczy tylko wypowiedzeń składanych przez pracodawcę.

    > Tzn załóżmy że mam zwolnienie od 1 do 31 stycznia, wymówienię złożę 3 styczni i
    czyod tego czasu będzie mi się normalnie liczył
    > ten okres wypowiedzenia czy dopiero jak wrócę do pracy z chorobowego????

    Wypowiedzenie będzie biec w okresie zwolnienia lekarskiego. Trzeba tylko
    uwzględnić że musi się skończyć w sobotę.

    --
    @2007 Johnson