  • 1. Data: 2002-10-08 13:06:52
    Temat: wymowienie - likfidacja stanowiska
    Od: "wp" <n...@w...pl>

    wymowienie z powodu likfidacji stanowiska.
    3 trzy dni pozniej ktos zostaje zatrudniony na to miejsce (zalozmy ze pod
    inna nazwa ale robi to samo).... no to sprawa oczywista

    ale jesli to nie 3 dni a 1 miesiac, 3 miesiace....?

    kiedy pracodawca moze zatrudnic kolejna osobe bez konsekwencji? po miesiacu,
    3 , po roku???

  • 2. Data: 2002-10-08 13:31:05
    Temat: Re: wymowienie - likfidacja stanowiska
    Od: "ania" <a...@e...pl_#@!%>

> [...]
    >
    > ale jesli to nie 3 dni a 1 miesiac, 3 miesiace....?
    >
    > kiedy pracodawca moze zatrudnic kolejna osobe bez konsekwencji? po

    nastepnego dnia, bo dlaczego nie?
    jesli cie zwalnia z powodu likwidacji stanowiska, to otrzymujesz odprawe i
    nic ci do tego co on zrobi nastepnego dnia
    a moze w nocy podpisal nowy kontrakt i znowu kogos potrzebuje

    ania

  • 3. Data: 2002-10-08 13:58:38
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Tue, 8 Oct 2002 15:31:05 +0200, "ania"
    <a...@e...pl_#@!%> zakodował:

    >nastepnego dnia, bo dlaczego nie?
    >jesli cie zwalnia z powodu likwidacji stanowiska, to otrzymujesz odprawe i
    >nic ci do tego co on zrobi nastepnego dnia
    >a moze w nocy podpisal nowy kontrakt i znowu kogos potrzebuje

    Błąd. Może podasz jakieś argumenty, przepisy popierające Twoje
    stanowisko? Bo to grupa "prawo" a nie "wydaje.mi.sie".

    Jeżeli po zwolnieniu z przyczyn ekonomicznych w ciągu roku pracodawca
    będzie zatrudniał pracowników w tej samej GRUPIE zawodowej, to ma
    obowiązek w pierwszej kolejności zatrudnić zwolnionego wcześniej
    pracownika (trzeba tylko powiadomić pracodawcę o gotowości podjęcia
    pracy).

    Podstawa:
    Ustawa o szczególnych zasadach rozwiązywania
    z pracownikami stosunków pracy z przyczyn dotyczących zakładu pracy
    oraz o zmianie niektórych ustaw z 28 grudnia 1989 ART 12.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 4. Data: 2002-10-08 14:53:06
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Tue, 8 Oct 2002 16:09:53 +0100, Tomasz Pyra
    <h...@s...iq.pl> zakodował:

    >No bedzie wydaje.mi.sie, ale skoro pracownik wzial odprawe to juz chyba
    >pracodawcy nie obowiazuja zadne obowiazki tego typu w stosunku do
    >pracownika.

    Przecież podałem art. który zobowiązuje pracodawcę do zatrudnienia
    takiego pracownika.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 5. Data: 2002-10-08 15:09:53
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...iq.pl>

    Kaizen wrote:

> [...]

    No bedzie wydaje.mi.sie, ale skoro pracownik wzial odprawe to juz chyba
    pracodawcy nie obowiazuja zadne obowiazki tego typu w stosunku do
    A moze sobie przeciez zechciec miec w firmie kogos innego.

  • 6. Data: 2002-10-08 18:49:48
    Od: "bzar" <b...@N...gazeta.pl>

    > Witaj !
    > Kaizen ma rację ,art.12 powołanej ustawy tak stanowi .Realizacji tego
    uprawnienia można dochodzić sądownie ,chociaż nie jest to łatwe procesowo.
    Wiem ,bo sie tym zawodowo zajmuję :) Pozdrawiam .

  • 7. Data: 2002-10-09 06:54:52
    Od: "wp" <n...@w...pl>

    > uprawnienia można dochodzić sądownie ,chociaż nie jest to łatwe procesowo.
    > Wiem ,bo sie tym zawodowo zajmuję :)

    zapisalem sobie twojego maila. moze jeszcze namiar tel na priv.
    jestem uparty i nie popuszcze. w dotychczasowa prace mam prawie pod domem
    wiec moge zawsze wpasc i skontrolowac stan..

  • 8. Data: 2002-10-09 09:02:31
    Od: "ania" <a...@e...pl_#@!%>

> [...]
    > obowiązek w pierwszej kolejności zatrudnić zwolnionego wcześniej
    > pracownika (trzeba tylko powiadomić pracodawcę o gotowości podjęcia

    no to przeciez napisal ze w innej - i na szczescie - juz od pierwszego lipca
    2003 bedzie inaczej - uf uf uf
    przynajmniej w malych przedsiebiorstwach

    ania

  • 9. Data: 2002-10-09 11:36:28
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Wed, 9 Oct 2002 11:02:31 +0200, "ania"
    <a...@e...pl_#@!%> zakodował:

    >no to przeciez napisal ze w innej

    Gdzie napisał i co w innej?

    --