  • 1. Data: 2005-07-07 10:40:42
    Temat: wymiana dowodu a kredyt mieszkaniowy
    Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl>

    Witam!

    W czerwcu zmieniałam stan cywilny i nazwisko - do tej pory jednak nie złożyłam
    wniosku o zmianę dowodu osobistego (minął ponad miesiąc). Mam zamiar zrobić to
    w czasie urlopu (ze wzgledu na odległość do miejsca zameldowania) ale
    zastanawiam się, czy nie poczekać??? Chcemy z mężem wystąpić do banku z
    wnioskiem o kredyt mieszkaniowy i kupić mieszkanie. Zmieni mi się wtedy kolejna
    rzecz w dowodzie - miejsce zameldowania i znowu musiałabym wymieniac dowód.
    Mam pytanie - czy fakt, ze nie zmieniłam dowodu będzie miał jakieś znaczenie
    dla banku, czy groza mi jakieś kary ???

    Bedę wdzięczna za pomoc

    Pozdrawiam i dziękuje
    Kasia

  • 2. Data: 2005-07-07 16:18:13
    Temat: Re: wymiana dowodu a kredyt mieszkaniowy
    Od: "aseta" <a...@o...pl>

    > Mam pytanie - czy fakt, ze nie zmieniłam dowodu będzie miał jakieś
    znaczenie
    > dla banku, czy groza mi jakieś kary ???

    Ja wymieniłam dowód po pół roku od zawarcia małzeństwa i zmiany nazwiska i
    nikt mnie za to nie ukarał. Dla banku nie powinno mieć to znaczenia (ja w
    tym okresie załozyłam konto bez problemu), ale musisz ze sobą nosić akt
    małzeństwa. Faktu małżeństwa zataić nie możesz, zwłaszcza w banku.

  • 3. Data: 2005-07-07 17:33:21
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "Kasia" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Mam pytanie - czy fakt, ze nie zmieniłam dowodu będzie miał jakieś
    > znaczenie
    > dla banku, czy groza mi jakieś kary ???

    Z prawdopodobienstwem ponad 99% nie bedzie mial znaczenia.

    marekz