  • 11. Data: 2007-06-09 20:08:04
    Temat: Re: wymeldowanie syna... ?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Robert Tomasik wrote:

    > Jeśli nie mieszka, to wniosek do Urzędu Miasta / Gminy / Dzielnicy o
    > wymeldowanie z urzędu. Warunek, to musi nie być znane miejsce pobytu
    > syna i musi nie mieszkać przez 6 miesięcy.

    Nie musi być nieznane.

  • 12. Data: 2007-06-10 06:43:28
    Od: zly <b...@p...fm>

    Dnia Sat, 9 Jun 2007 19:25:30 +0000 (UTC), Samotnik napisał(a):

    > Ja nie.

    No nie wiem, odpisujesz zupelnie nie na temat, bo jesli ja umiem czytac to
    pytanie bylo o co innego.
    --
    marcin

  • 13. Data: 2007-06-10 12:06:04
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości news:6udrj4-67d.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    Faktycznie, zagalopowałem się. Nie musi być 6 miesięcy, a miejsce pobytu
    nie jest ważne. Ważne, by w lokalu nie zamieszkiwał faktycznie.