  • 1. Data: 2006-11-28 14:51:13
    Temat: wykup nieruchomości
    Od: "dorotaslowinska" <d...@w...pl>

    Dzierżawię nieruchomość od Skarbu Państwa od 11 lat na podstawie
    umowy dzierżawy na czas nieokreślony. Chcę teraz wykupić tę
    nieruchomość bez przetargu, ale urzędnik miejski twierdzi, że prawo
    do takiej transakcji mają tylko dzierżawcy z umowami na czas
    określony na 10 lat. Proszę o poradę czy jest jakieś wyjście z tej
    sytuacji, bo przecież wartość działki przez 11 lat została przeze
    mnie zapłacona dzierżawą dwukrotnie.