  • 1. Data: 2007-06-04 02:55:45
    Temat: wykorzystanie regulaminu innego serwisu internetowego
    Od: zywy <m...@g...com>

    Witam,

    Tworze serwis internetowy zblizony do innego, dzialajacego obecnie w
    Polsce. Chcialbym oprzec regulamin swojego na regulaminie istniejacego
    serwisu. Jestem pewien, ze nad tym regulaminem pracowali dobrzy
    prawnicy no i kosztowaloby mnie to mniej. Regulamin ma ok.200 ustepow
    w kilkudziesieciu paragrafach. Chcialbym skopiowac ich regulamin
    zmieniajac szczegoly w taki sposob by odpowiadal mojemu, zblizonemu
    serwisowi(wlasnie czytam kodeks cywilny i kombinuje). Jak myslicie,
    czy moga sie do mnie przyczepic, zarzadac odszkodowania,
    natychmiastowego zamkniecia serwisu itp?

    Pozdr.
    Maciek

  • 2. Data: 2007-06-04 04:04:25
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 04.06.2007 zywy <m...@g...com> napisał/a:
> [...]
    > czy moga sie do mnie przyczepic, zarzadac odszkodowania,
    > natychmiastowego zamkniecia serwisu itp?

    Jeśli skopiujesz i upublicznisz znaczące fragmenty tekstu cudzego
    autorstwa to mogą ci zrobić dwie pierwsze z wymienionych rzeczy.
    Dodatkowo, co bardziej bolesne, grozi Ci również odpowiedzialność karna.

    --
    Marcin