  • 1. Data: 2008-04-20 09:57:25
    Temat: wydawnictwa "prawnicze"
    Od: "R." <r...@s...interia.pl>

    witam
    mam pytanie odnośnie wydawnictw prawniczych, potrzebuje zakupić książki -
    postępowanie egzekucyjne w administracji, kodeks postepowania
    administracyjnego, kodeks postepowania cywilnego (rozdział III), - chodzi
    głownie o pozycje z dodatkiem - KOMENTARZ. Zależy mi na jak najbardziej
    przystepnym, zrozumiałym językiem zeby było napisane a jednocześnie dość
    dokładnie.

    W necie przegladałem strony www.oddk.pl www.unimex.pl, www.beck.pl i
    wszędzie jest w recenzji napisane że ich pozycje to same och i achy.

    Może ktos z Was napisze kilka słów o tych wydawnictwach.

    odpada wydawnictwo Lexis Nexis
    Pozdrawiam
    R.

  • 2. Data: 2008-04-21 18:21:09
    Temat: Re: wydawnictwa "prawnicze"
    Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik "R." <r...@s...interia.pl> napisał w wiadomości

    Zależy mi na jak najbardziej
    > przystepnym, zrozumiałym językiem zeby było napisane a jednocześnie dość
    > dokładnie.

    Komentarze sa pisane dla prawnikow, wiec trudno nich o zrozumialy jezyk.
    Moze lepiej zaopatrz sie w jakis podrecznik.