  • 1. Data: 2002-11-26 07:57:59
    Temat: wycena
    Od: "Aneta" <a...@n...transrem.com.pl>

    Witam!
    Czy ktoś na Grupie orientuje się w wycenach mieszkań. Chodzi mi o konkretny
    przypadek. Kupuję mieszkanie, które obecny właściciel wykupił w roku 2001 i
    wtedy zostało wycenione na 48.000zł. Teraz ja mam kupić je za 65.000 (52m2,
    3 pokoje, blok). Myślę teraz cały czas o tym, czy rzeczoznawca wyceni nam to
    mieszkanie na taką kwotę, abym dostała kredyt w wys.58.000, resztę zapłacę
    gotówką. Proszę podzielcie sie doświadczeniem.

    --
    pozdrawiam, Aneta

  • 2. Data: 2002-11-26 09:01:09
    Temat: Re: wycena
    Od: "Depilator" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Aneta" <a...@n...transrem.com.pl> napisał w
    wiadomości news:arv9mp$6e7$1@news.tpi.pl...
> [...]
    > mieszkanie na taką kwotę, abym dostała kredyt w wys.58.000, resztę zapłacę
    > gotówką. Proszę podzielcie sie doświadczeniem.

    A czy pewne jestes, ze problematyka wyceny mieszkan i kredytów
    mieszkaniowych nalezy do zakresu tej grupy?

    --
    Depi.