  • 31. Data: 2007-01-06 19:23:16
    Temat: Re: wtargniecie policji do mieszkania - garstka pytan
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote in message
    news:06012007.6E22EB08@budzik61.poznan.pl...
    > Osobnik posiadający mail
    > p...@t...gazeta.
    pl napisał(a) w
    > poprzednim odcinku co następuje:

    > no tak, jak w tym dowcipie z murzynem i dzwonkiem...
    > Powiedz mi - jak to jest mozliwe ze idziesz ulica, zaczepia cie jakas
    > wrogo nastawiona grupka, widzisz patrol i ladujesz w wiezieniu za
    > naruszenie nietykalnosci policji? Moze było tak: szły, spojrzały na tych
    > co
    > je zaczepiali, spojrzały na policjantów, stwierdziły, ze policjanci sa
    > mniej grozni i zaczeły ich lać...?

    I patrol przyjeżdża, a ty z ryjem na nim, dlaczego komity K...nie
    przyjechały w podskokach w ciągu 10 sekund po telefonie.
    Jak policjant próbuje wyjasnić sprawe to jeszcze na niego na napluj.
    No to co sie dziwisz, że je zamknęli.

  • 32. Data: 2007-01-06 22:13:17
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Robert Tomasik napisał(a):
    > Użytkownik "Sowiecki Agent"
    .pl> napisał w
    > wiadomości news:enofm8$783$4@inews.gazeta.pl...

    > Wiesz, jak Ci spadnie podczas wichury drzewo na głowę, to od kogo
    > będziesz dochodził odszkodowania?

    podpowiedz, pewne zawalone drzewo na cmentarzu i licytacja kosciola,
    kojarzysz takie zdarzenie?

    A w wypadku zatrzymania, należy
    > przeanalizować akta sprawy. czasem można dochodzić roszczeń nie tyle od
    > Policji, co od winnego błędu. Jakiś świadek, co głupot om przykładowo
    > nagadał.

    na pewno tym winnym nie jest zatrzymany

  • 33. Data: 2007-01-06 22:15:40
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    witek napisał(a):
> [...]
    > przyjechały w podskokach w ciągu 10 sekund po telefonie.
    > Jak policjant próbuje wyjasnić sprawe to jeszcze na niego na napluj.

    prawie, pluly sie bo policja chciala je wylegitymowac.

  • 34. Data: 2007-01-06 22:50:42
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości news:tq6574-vkd.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Zdarzało się uzyskanie odszkodowania z polisy osoby odpowiedzialnej za
    > pielęgnację drzew.

    Zdarzało się i nie z polisy. Ale trzeba dowieść winę.

  • 35. Data: 2007-01-07 01:23:18
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Sowiecki Agent"
    .pl> napisał w wiadomości

    > podpowiedz, pewne zawalone drzewo na cmentarzu i licytacja kosciola, kojarzysz
    > takie zdarzenie?

    Dobry jesteś :-)))

    > A w wypadku zatrzymania, należy
    > na pewno tym winnym nie jest zatrzymany

    Trudno powiedzieć, tym nie mniej przeważnie nie. Ale również niekoniecznie musi
    być Policja. Trzeba by było zbadać, jakimi przesłankami kierowano się typują tę,
    a nie inną osobę jako sprawcę.

  • 36. Data: 2007-01-07 07:51:13
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail w...@g...pl.invalid napisał(a) w poprzednim odcinku
> [...]

    > przyjechały w podskokach w ciągu 10 sekund po telefonie.
    > Jak policjant próbuje wyjasnić sprawe to jeszcze na niego na napluj.

    ale ten patrol tam byl, wiec nie musiał podjechac nigdzie...

    "Demokracja prowadzi do dyktatury"
    Platon

  • 37. Data: 2007-01-07 11:13:26
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Wojciech "Spook" Sura napisał(a):
    > Swoją drogą, to musiałby być polewiczny widok - zakamizelkowany, w
    > kominiarce, w łapach M16 albo inny Kałasznikow, granaty przy pasie,
    > ubrany w moro... i rozpaczliwie próbuje złapać równowagę po wjechaniu w
    > plamę oleju (opcjonalnie puszczając niekontrolowane serie po ścianach i
    > suficie) :)
    Mysle ze antyterrorysci sa szkoleni pod katem wystapienia roznych sytuacji
    > A poza tym, to trzeba byłoby pozwać wszelkich faraonów egipskich
    > (względnie ich współcześnie żyjących potomków) o pozostawienie w
    > piramidach pułapek - wejdzie ktoś (nawet bezprawnie) i jeszcze się na
    > jakieś kolce nadzieje albo go jakaś sprytnie umieszczona kamienna kula
    > zmiażdży... ;)
    Faraonow nie pozwiesz bo nie zyja. Ich zyjacych potomkow tez nie
    (pomijajac trudnosc w ich odnalezieniu). Wg Ciebie jesli ktos zamorduje
    druga osoba i umrze zanim sie ustali ze byl sprawca, to za zabojstwo
    bedzie odpowiadal jego potomek? Pomijam kwestie przedawnienia.
    --
    badzio

  • 38. Data: 2007-01-07 11:21:42
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Robert Tomasik wrote:

    > Zdarzało się i nie z polisy. Ale trzeba dowieść winę.

    Doszło do zatrzymania niewłaściwej osoby? Doszło.

    Kto był odpowiedzialny za to, żeby zatrzymać właściwa osobę? Policja
    jako instytucja...

    Jak w gabinecie stomatologicznym pomieszają rentgeny zębów i wyrwą
    niewłaściwy - to odpowiada cała firma.

  • 39. Data: 2007-01-07 11:30:49
    Od: "Wojciech \"Spook\" Sura" <spook.no@unwanted_mail.op.pl>

    badzio wrote:
    > Mysle ze antyterrorysci sa szkoleni pod katem wystapienia roznych
    > sytuacji

    Oj zaraz. Pod kątem hipotetycznego ataku kosmitów też? ;]

    W sumie racja :)

    Pozdrawiam -- Spook.

    --
    ! ._______. Warning: Lucida Console sig! //) !
    ! || spk || www.spook.freshsite.pl / _ """*!

  • 40. Data: 2007-01-07 12:27:12
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>

    badzio wrote:

> [...]
    > druga osoba i umrze zanim sie ustali ze byl sprawca, to za zabojstwo
    > bedzie odpowiadal jego potomek? Pomijam kwestie przedawnienia.

    Ale nie chodzi o to żeby za zabójstwo ścigać, tylko o odszkodowanie w
    procesie cywilnym, prawda?

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak