  • Data: 2010-09-20 19:15:54
    Temat: wstrzymanie egzekucji komorniczej
    Od: qwert <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Proszę o pomoc. Szukałem w google ale nic nie pasuje do mojej sprawy. A
    konkretnie: Komornik zajął moje wynagrodzenie. Zgłosiłem zawiadomienie o
    popełnieniu przestępstwa. Sprawa w toku. Zawiadomiłem zainteresowane
    instytucje o nieuzasadnionym roszczeniu i toczącym się postępowaniu w
    prokuraturze. W sądzie cywilnym (właściwym) złożyłem pozew o
    unieważnienie tytułu wykonawczego i pozbawienie go klauzuli wykonywalności
    a także o zawieszenie postępowania egzekucyjnego i jego zabezpieczenie do
    czasu rozpatrzenia sprawy. Sąd wydał korzystne postanowienie o zawieszeniu
    i zabezpieczeniu. Informacje te otrzymał domniemany wierzyciel i komornik.
    Nadal mam zajęte wynagrodzenie. Co mam zrobić by komornik zaniechał
    zajęcia mojego wynagrodzenia do czasu wydania wyroku. Z góry dziękuję za
    pomoc.