  • Data: 2006-02-09 13:57:55
    Temat: własna działalność/umowa o pracę a urlop
    Od: "miki" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    mam pytanie do grupowiczów.
    Ostatnio zmieniłem forme zatrudnienia na umowę o pracę. Wcześniej prowadziłem
    własną działalność gospodarczą ( kontrakt managerski ), oczywiście płacąc
    podatki, zusy itp.
    Przy podpisywaniu umowy o prace okazało się ,że ten przepracowany czas nijak mi
    sie nie liczy. Chodzi mi głównie o urlop. Przecież normalnie pracowałem,
    odprowadzałem składki zus, a teraz staż pracy mam zerowy. Czy ktoś się
    orientuje czy to jest ok, gdzie ew. mogę znaleść info/wykładnie prawną.
    pozdrawiam