  • 11. Data: 2007-04-26 20:55:53
    Temat: Re: wierzyciel - sad - komornik - brak poinformowania dluznika
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:f0r3ci$huc$3@inews.gazeta.pl kam <x#k...@w...pl#x>
    pisze:

    > czasem jest
    Nie w opisywanym przeze mnie, moim własnym przypadku.

    --
    Jotte

  • 12. Data: 2007-04-26 21:01:51
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Jotte napisał(a):
    > Nie w opisywanym przeze mnie, moim własnym przypadku.

    albo tak Ci się wydaje

    KG

  • 13. Data: 2007-04-26 21:07:25
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:f0r3v7$pgp$1@inews.gazeta.pl kam <x#k...@w...pl#x>
    pisze:

    > albo tak Ci się wydaje
    Nie próbuj się wymądrzać, nic nie wiesz o sprawie, a i z wiedzą merytoryczną
    u ciebie nietęgo.
    Słowem - jak się nie wie to się nie gada.

    --
    Jotte

  • 14. Data: 2007-04-26 21:32:31
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Jotte pisze:

    > Słowem - jak się nie wie to się nie gada.

    Czemu tej zasady nie stosujesz do siebie?

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com

  • 15. Data: 2007-04-27 02:37:40
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Jotte napisał(a):
    > Nie próbuj się wymądrzać, nic nie wiesz o sprawie, a i z wiedzą
    > merytoryczną u ciebie nietęgo.

    jak rozumiem czujesz się powołany do oceniania?

    KG

  • 16. Data: 2007-04-27 07:29:30
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:f0r5qs$lm9$2@atlantis.news.tpi.pl Johnson
    <j...@n...pl> pisze:

    > Czemu tej zasady nie stosujesz do siebie?
    Bo czasem biorę przykład z ciebie.

    --
    Jotte

  • 17. Data: 2007-04-27 08:05:18
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Jotte pisze:

    > Bo czasem biorę przykład z ciebie.

    Miło mi. Słyszałem że ludzie wzorują się na sowich idolach ... :)

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com

  • 18. Data: 2007-04-27 21:49:27
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:f0sb3u$9dj$3@nemesis.news.tpi.pl Johnson
    <j...@n...pl> pisze:

    > Miło mi.
    Ja bym się na twoim miejscu nie cieszył.
    To tylko eksperyment.

    --
    Jotte