  • Data: 2002-12-01 18:37:51
    Temat: widzenia z dzieckiem przed rozwodem
    Od: "duzy_kot" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam,

    mam taki problem :
    zona utrudnia mi widzenia/spotkania z dzieckiem (jeszcze nie mamy
    rozwodu) - nie moge nigdzie zabierac sam corki (3,5 roku). Nie chce wpuscic
    mnie do swojego domu (mieszka z tesciami). Chcialbym np zabrac corke na
    wycieczke (2 dniowa) lub do moich rodzicow.
    Czy ona moze to robic i utrudniac mi spotkania? Czy moge jakos egzekwowac
    moje prawa ojca ? Czy policja cos tu moze pomoc ?
    Ona ma pelna swobode .... i nawet zabiera dziecko do ......... swojego
    ........ hmmmm nowego faceta ....... nic mi nie mowiac ...
    Moge cos na to poradzic ........ ??? Zalezy mi tylko na kontakcie z
    dzieckiem.
    moze ktos ma jakies doswiadczenia ...

    pozdrawiam,
    zalamany ojciec .....