  • Data: 2009-06-23 15:00:06
    Temat: wezwanie na koncu polski a moj wyjazd na wczasy
    Od: "bbl" <b...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    Wiatam,

    Mam taka sytuacje, mam wezwanie na 25.06.09 na rozprawe jako swiadek (to juz
    kolejne), nie dosc ze gosc nabroil mi na moje konto tj. wziol kredyt to
    jeszcze musze przez niego udawac sie na koniec polski, groza doprowadzeniem
    mnie do sadu przez policje. Pech chcial ze w tym czasie mam wyjazd z moja
    rodzinka na wczasy rozumiem ze nie mam szans na polubowne przeniesienie
    terminu? i musze zrezygnowaz z wczasow bo na następną rozprawę będę jechał
    już nie pociągiem a radiowozem?