  • Data: 2003-08-13 08:39:17
    Temat: wezwanie na cwiczenia wojskowe
    Od: "running/ano" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam,
    otrzymalem zawiadomienie o przewidywanych cwiczeniach wojskowych na ktore
    mam sie stawic (zgodnie z art. 100 ust. 1 21.11. 1967 ... z pozniejszymi
    zmainami).
    Mam mozliwosc podania okolicznosci uniemozliwiajacych odbycie tych cwiczen,
    czy ktos moglby poinformowac jakiego rodzaju okolicznosci sa uwzgledniane -
    czy ze wzgledu na wykonywana prace?
    Generalnie mam negatywny stosunek do obowiazeku sluzby wojskowej, mimo ze
    odbylem przeszkolenie wojskowe, czy moge sie obecnie ubiegac o jakas
    zastepcza forme tych cwiczen?

    dziekuje wszelkie pomocne informacje

    pozdrawiam, Artur