  • 1. Data: 2005-05-12 15:43:54
    Temat: wezwanie do zwrotu swiadczenia pienieznego a prawo upadlosciowe i naprawcze
    Od: "draculka" <d...@n...lubie.spamu.autograf.pl>

    Witam grupowiczow.
    W dniu dzisiejszym otrzymalam, jako przedsiebiorca, pismo o nastepujacej
    tresci:
    "W zwiazku ze stwierdzeniem, iz w dniu 03.06.2004, to jest po ogloszeniu
    upadlosci zostala zaspokojona wierzytelnosc wynikajaca z FV XXXXX z dn.
    15.10.03, FV YYYY z dn. 12.11.03 i FV ZZZZZ z dn. 28.11.03 na kwotę: xxxxx
    zł z tytułu zakupu: "......" Syndyk Masy Upadlosci "......" Sp. z o.o. z
    siedziba w ...... informuje, iz ta czynnosc prawna dokonana przez upadlego
    jest z mocy prawa niewazna, na podstawie art.44 par.1 prawa upadlosciowego i
    naprawczego.
    Wobec powyzszego wzywam do zwrotu uzyskanego z pominieciem planu podzialu
    swiadczenia pienieznego w wysokosci XXXX zł w terminie do..... (dalej
    informacje co bedzie jesli nie zaplace itp.)"

    W zwiazku z powyzszym po prostu zdebialam :( Sprzedalam towar, za ktory nie
    dosc, ze nie otrzymalam zaplaty w terminie (trwalo to ponad pol roku) to
    teraz jeszcze powinnam oddac pieniadze i ....
    Sama nie wiem co bardziej mna targa....oburzenie czy rezygnacja na ponura
    polska rzeczywistosc :-///
    Jesli ktos z Panstwa mialby dla mnie jakies rozwiazanie, poprosze o
    podpowiedz.

    pozdrawiam
    draculka