  • 11. Data: 2009-09-04 13:53:36
    Temat: Re: wezwanie do zapłaty - e-mailem?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Piotr pisze:

    > Rozumiem, a możesz podać tekst jakim ty się posługujesz?

    Początek dostosowany do sytuacji, czyli że proszę o zapłatę faktury
    takiej-a takiej, jakieś zwroty grzecznościowe itp.

    "Wypełniając obowiązek wynikający z art. 479(12)kpc wzywam do spełnienia
    wyżej wymienionego świadczenia w ciągu 3 dni. Jeśli należność ta jest
    według Państwa sporna, proszę o kontakt w celu rozpoczęcia rokować - w
    tym samym terminie".

    --
    Liwiusz