eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawowejście na budowę mojego domu - czy konieczna zgoda developera? › wejście na budowę mojego domu - czy konieczna zgoda developera?
  • Data: 2007-12-03 21:20:10
    Temat: wejście na budowę mojego domu - czy konieczna zgoda developera?
    Od: Yes <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.,

    czytając jeden wątek przypomniała mi się sprawa o którą chciałem spytac.

    Kolega jest w takiej sytuacji, że devoloper buduje osiedle domków
    jednorodzinnych, w tym jedno jego. Kolega jako dośc nieufny osobnik -
    pewnego dnia poprosił o próbki drzewa przeznaczonego na konstrukcję
    dachową i po przebadaniu okazało się że jego wilgotnośc jest dużo wyższa
    niż powinna byc, ale to można podważyc. Natomiast na dodatek wśród
    próbek odnalazł robaka, który okazał się jednym z gorszych robactw
    pustoszących drewno (spuszczel pospolity czy coś takiego).

    Jak zakomunikował o tym kierownikowi budowy został z niej wyrzucony i
    oznajmiono mu że nie ma prawa wstępu na budowę do czasu odbioru.

    I tu dwa pytania:

    1. Czy rzeczywiście nie może przeprowadzac sobie losowej kontroli
    "własnej" budowy?

    2. Co można zrobic z takim przypadkiem gdy wiesz że materiał jaki
    wykorzystują nie odpowiada normom i temu co podpisał w umowie?

    pozdrawiam

    yes