  • Data: 2008-06-20 12:43:51
    Temat: waznosc umowy
    Od: "gasper" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    mam takie pytanie:
    zawarlem umowe ze spolka x na okresowe swiadczenie pewnej uslugi
    po pol roku usługa przestała mi być potrzebna - skontaktowałem sie z firmą x ale
    okazało sie, że została przejęta przez firme y (inny KRS, NIP itd)
    firma y chce abym jednak wypełnił umowe do końca - bo umowa zawarta z x jest
    teraz tak traktowana jakby była zawarta z y i przysłali mi kolejną fakture
    czy tak jest rzeczywiście? z firmą y nie zawierałem żadnej umowy