  • 1. Data: 2005-03-02 20:23:49
    Temat: ważne
    Od: "Marian Koniuszko" <d...@W...gazeta.pl>

    pani x ma pełnomocnika y, ktory ja reprezentuje
    pani x wychodzi za pana z
    czy np. mieszkanie jest teraz wspolne?
    co z pelnomocnictwem pana x. czy powinien je miec rowniez od pana z, by moc
    reprezentowac panstwo xz?

  • 2. Data: 2005-03-02 20:41:48
    Temat: Re: ważne
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Marian Koniuszko wrote:
    > pani x ma pełnomocnika y, ktory ja reprezentuje
    > pani x wychodzi za pana z
    > czy np. mieszkanie jest teraz wspolne?
    nie, to co było przed ślubem nigdy nie jest wspólne
    dopiero to czego razem się dorobią

    > co z pelnomocnictwem pana x. czy powinien je miec rowniez od pana z, by moc
    > reprezentowac panstwo xz?

    pan y rezprezentuje panią x nadal i tyle

  • 3. Data: 2005-03-02 22:18:04
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > nie, to co było przed ślubem nigdy nie jest wspólne
    > dopiero to czego razem się dorobią

    > pan y rezprezentuje panią x nadal i tyle

    I mieszkanie jest nadal tylko i wyłącznie własnością pani x. By stało się
    własnością również pana z, to pani x musiała by mu je podarować, choćby w
    części. Wówczas dopiero pełnomocnik y by móc zarządzać ich imieniu musiał
    by posiadać również pełnomocnictwo od pana z.