  • 51. Data: 2010-12-25 21:36:44
    Temat: Re: wątpliwy dług i śmierć
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 12/25/2010 3:07 PM, Liwiusz wrote:

    > To nie mogłeś go odebrać?

    nie, bo mnie tam nie było
    a dwa, ze USowi wlasnie o to chodziło, zebym odebrał, bo miałby
    argument, ze jednak jestem w Polsce mimo, ze miesiac wczesniej na NIP-3
    stwierdzilem, ze nie jestem i ze kasy ode mnie nie dostana.

  • 52. Data: 2010-12-25 21:38:42
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-12-25 22:36, witek pisze:

    > a dwa, ze USowi wlasnie o to chodziło, zebym odebrał, bo miałby
    > argument, ze jednak jestem w Polsce mimo, ze miesiac wczesniej na NIP-3
    > stwierdzilem, ze nie jestem i ze kasy ode mnie nie dostana.

    Czyli poświadczyłeś nieprawdę a czepiasz się listonosza. ;)

    --
    spp

  • 53. Data: 2010-12-25 21:45:30
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 12/25/2010 3:38 PM, spp wrote:

    > Czyli poświadczyłeś nieprawdę a czepiasz się listonosza. ;)

    nie,
    ja nie poświadczyłem nieprawdy,
    mnie tam nie było i realnie i formalnie.
    byli rodzice, a listonosz doszedł do wniosku, że jego to nie obchodzi,
    kto mu odmówił odebrania przesłki. wg niego adres sie zgadzał, a osoba
    pod tym samym adresem już nie musi.
    Pomogła interwencja "na wysokim szczeblu". Szukał tej koperty jeszcze
    tego samego dnia.

  • 54. Data: 2010-12-29 12:29:11
    Od: rmrmg <i...@s...atu.re>

    Dnia Fri, 24 Dec 2010 21:44:13 +0100, Rafał \"SP\" Gil napisał(a):

    > Cytuję, bo chyba pominąłeś:
    >

    > " ... Dzwoniłem, przedsiębiorstwo
    > windyfikacyjne nie chce zbytnio rozmawiać ..."

    Sprawa "załatwiona". Ze źródeł rodzinnych ustaliłem ze dług jest
    prawdopodobny. Następnie zadzwoniłem do sądu by się dowiedzieć czy taki
    nakaz został wydany. Panienka z telefonu potwierdziła informacje (o dziwo
    bez większych problemów) jakie były w piśmie (kwota, data, strony) więc
    zapłaciłem.