eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawowada ukryta? › wada ukryta?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "miriola" <l...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: wada ukryta?
    Date: Fri, 22 May 2009 10:01:06 +0000 (UTC)
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 11
    Message-ID: <gv5t52$2f4$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: localhost
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1242986466 2532 172.20.26.233 (22 May 2009 10:01:06 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 22 May 2009 10:01:06 +0000 (UTC)
    X-User: lunaa2
    X-Forwarded-For: 195.95.182.4
    X-Remote-IP: localhost
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:589520
    [ ukryj nagłówki ]

    kupiłam lodowke, ekipa przywiozła do domu ,rozpakowali postawili, pojechali,
    po dokladnym rozklejeniu wsyztskich tasm spostrzegłam ze półeczka plastikowa
    jest pęknięta (pęknięcie było zalepione taśmą więc nie było go widac).
    Czy sklep ma obowiazek wymienic na nowe? -oni kaza czekac na decyzje. Jak im
    udowodnic prawnie ze wada juz byla, ze to bubel.

    Jak mozna jeszcze dochodzic praw jak sklep odmowi, do producenta pisac
    skarge? (moze to powstało na etapie produkcji)

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1