  • Data: 2004-10-25 11:06:05
    Temat: ustawa o powszechnym obowiązku obrony narodowej...???
    Od: "michał" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Szukam takowej ustawy, chociaż do końca nie wiem czy ona brzmi tak czy
    inaczej, ponoć we wrześniu bądź w październiku wyszła ujednolicona "wersja"
    (macierzysta powstała w 1967 i do tej pory były tylko ogłasszane poprawki).
    Moja prosba dotyczy numeru dziennika ustaw , bądź dnia wydania ustawy
    Z góry dzieki.
    P.S "Googlam" póki co w lex..