    From: Fumfol <f...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: ustalenie spadku
    Date: Wed, 18 Feb 2004 12:29:27 +0100
    Sender: f...@o...pl@vi201.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Witam!

    Moj ojciec umarl 5 lat temu, rodzice przed smiercia nei mieszkali juz
    razem i toczyla sie sie sprawa rozwodowa. Ojciec mieszkal w innej
    miejscowosci z inna kobieta i nei mialem z nim kontaktu. Mieszkanie w
    ktorym mieszkam nadal jest rodzicow poniewaz matka nie przeprowadzila
    postepowania spadkowego ( nie zrobila tego tez z powodu, ze ojciec ma
    corke, ktorej nalezy sie chyba czesc tego mieszkania?)
    Moje pytanie doityczy tego czy to organa panstwa poszukiwalyby masy
    spadkowej dla mnie? czy to ja musze wiedziec ze ojciec np 3 lata temu
    kupil w innej miejscowosci np mieszkanie?
    Jak ja mam sie do tego wszystkiego zabrac, bo chcialbym uporzedkowac te
    sprawy, a matka sie nie kwapi?