    From: "cyybul" <c...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: urlop i ekwiwalent
    Date: Thu, 16 Apr 2009 01:30:13 +0200

    Witam,
    Mam taki problem. Do końca kwietnia jestem na wypowiedzeniu umowy o pracę.
    Zostało mi 4 dni urlopu. Te cztery dni urlopu chciałem wziąć w ostatnim
    tygodniu kwietnia. Ale pracodawca się nie zgadza. Powiedział mi, żebym
    wykorzystał te dni u następnego pracodawcy. Na to się nie zgodziłem.
    Ostatecznie pracodawca powiedział, że urlopu mi nie da, ale wypłaci mi za
    niego ekwiwalent. Jak już wcześniej napisałem, mi zależy tylko na urlopie.
    Czy decyzja odnośnie wyboru urlop, a ekwiwalent zależy tylko i wyłącznie od
    pracodawcy? Czy z prawnego punktu widzenia mam coś do powiedzenia?

    Z góry dziękuję za pomoc.