eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoupowaznienie w jednoosobowej firmie › upowaznienie w jednoosobowej firmie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!newsfeed.pionier.net
    .pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: <v...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: upowaznienie w jednoosobowej firmie
    Date: Wed, 3 Jan 2007 18:02:39 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 10
    Message-ID: <engnj9$diq$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 81.219.132.206
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1167843753 13914 81.219.132.206 (3 Jan 2007 17:02:33 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 3 Jan 2007 17:02:33 +0000 (UTC)
    X-MIMEOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3028
    X-Priority: 3
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3028
    X-User: veilchen_ck
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:437072
    [ ukryj nagłówki ]

    witam...
    mam taka sprawe, w jednoosobowej firmie dzialajacej na zasadzie wpisu do
    ewidencji dzialalnosci gospodarczej musimy czesc kompetencji papierkowych
    oddac pracownikowi.. w jaki sposob to zrobic? chodzi o to, zeby pracownik
    mogl podpisywac protokoly z negocjacji, dokumenty przekazania etc.
    czy wystarczy zwykle upowaznienie napisane przez wlasciciela firmy? czy musi
    byc notarialne? czy musi byc to pelnomocnictwo?
    veil


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1