  • 1. Data: 2005-11-11 16:47:08
    Temat: upowaznienie osoby do dokonania transakcji - pytanko
    Od: "r-e-m-i-k" <b...@l...pl>

    witam,

    mam pytanko i licze, ze ktos mi poradzi.
    jesli watek sie powtorzyl to przepraszam, ale korzystam z nie swojego
    komputera i nie mialem czasu na wertowanie
    archiwum.

    obecnie przebywam poza granicami naszego kraju.
    nadazyla sie okazja i chcialbym kupic troche ziemi (bynajmniej nie do
    kwiatow ;-) )
    niestety nie moge teraz przyjechac do Polski.

    jak upowaznic moich rodzicow do tego by zakupu dokonali na mnie ?
    jak to zrobic ? co powinienem zrobic ?

    kupno ziemi przez nich na nich i pozniejsze przepisanie (akt darowizny?)
    odpada
    bo wiaze sie to pewnie z jakimis wiekszymi oplatami.

    chcialbym to rozwiazac w miare bezproblemowo i ekonomicznie.

    z gory dziekuje i pozdrawiam wszystkich grupowiczow.

    best regards,
    r-e-m-i-k